Kanske har jag inte ADHD?


Jag träffade äntligen min psykiatriker idag. Hon är inte så övertygad om att jag har ADHD. Inte heller att jag är bipolär (men de trodde iofs inte jag heller).

Men vad är det då som gör att ingenting funkar?

Det undrar hon med och det är det vi ska ta reda på. Tillsammans.

Hon säger själv att jag har väldigt hög intelligens, att jag har en god bildningsnivå etc. Fast det kan man väl å andra sidan ha även om man har ADHD? Eller ADD som jag snarare lutar åt själv. Om. OM.

Eller är jag kanske "bara" kroniskt utbränd? Det har låst sig och jag behöver hitta nyckeln. Det har blivit för mycket med allt vad "livet" (eller "samhället") kräver av oss människor. Det tog stopp. Jag satte i halsen rent mentalt. Det är dags att behöva hosta. Rensa.

Heimlichs manöver!!!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0